DOSTAWA
1. Przy zakupach drogą elektroniczną dostępne mogą być następujące sposoby dostawy towarów:
- przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy kurierskiej
- przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy za pobraniem
- odbiór osobisty
2. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa kupujący.
3. Termin dostawy przesyłki wynosi maksymalnie 3 dni robocze od dnia wysyłki. Przewoźnik doręcza przesyłki tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy - w godzinach 8-16. Dostawa realizowana jest jedynie na obszarze Polski. Szczegółowe koszty i terminy dostawy są uzależnione od wagi oraz wielkości przesyłki i podane są przy każdym towarze na witrynie Sklepu Internetowego lub w potwierdzeniu zamówienia.
4. W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Kupujący powinien postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się zauważyć przy odbiorze, Kupujący powinien w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki zawiadomić o nich dostawcę.
5. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku wyboru skrytki pocztowej jako formy Dostawy, adresem Dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.
6. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
7. Wysyłane przedmioty są zapakowane w twarde kartonowe pudełka, folie powietrzne lub powietrzne koperty co do minimum zmniejsza ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie transportu.
8. Po otrzymaniu przesyłki, klient jest zobowiązany do sprawdzenia jej zawartości w obecności pracownika firmy kurierskiej. Jeżeli zawartość nie zgadza się z zamówieniem, należy sporządzić odpowiedni protokół w obecności w/w pracownika z jego podpisem. Reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku takiego protokołu.
9. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za zaginięcie lub uszkodzenia przesyłki z winy Przewoźnika.
10. Na wyraźną prośbę kupującego, istnieje możliwość wysłania każdej przesyłki jako wartościowej. Koszt takiej przesyłki ponosi klient i jest uzgadniany indywidualnie wg aktualnego cennika Przewoźnika.
11. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za wysyłki wysłane listem zwykłym. Jest to forma wysyłki nierejestrowana i taką formę przesyłki Klient wybiera tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
12. Towar wysyłany jest tylko w dni robocze.
13. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do 14 dni roboczych w przypadkach losowych (błędne wysłanie towaru, błędne pakowanie towaru, opóźnienie po stronie firmy dostarczającej towar, inne przypadki losowe).
14. Produkty zamówione w Sklepie wysyłane są do klienta na podstawie zamówień złożonych i potwierdzonych oraz z uwzględnieniem warunków płatności określonych w Regulaminie.
15. Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania przesyłki przez przewoźnika ze Sklepu, do momentu dostarczenia przesyłki klientowi.
16. W chwili potwierdzenia odbioru przesyłki, klient uzyskuje prawo własności rzeczy objętych złożonym zamówieniem oraz akceptuje ryzyka związane z ich posiadaniem i użytkowaniem.